Команда 33 MEDIA презентувала нове Міжнародне інформаційне агентство «Укрпрес-інфо» та нові національні проєкти

10 листопада в заміському комплексі Koncha Zaspa Park пройшла грандіозна подія — презентація Міжнародного інформаційного агентства «Укрпрес-інфо» від холдингу 33 MEDIA.

На базі потужної колаборації медійників запрацювала інформаційна платформа нового покоління, яка якісно відрізняється від сучасних ЗМІ. Її мета — забезпечення громадськості якісним контентом. Колаборація об’єднала рекламні та піар-агентства, аналітичні центри та найкращих фахівців у сфері телебачення, продакшн, правової підтримки, журналістських розслідувань, консалтингу, IT та інших сфер.

Всі присутні мали змогу познайомитись із професійною командою медійників, інноваційними проектами національного значення, міжнародними колабораціями, а також взяти участь у розіграші подарунків від партнерів заходу.

Засновники холдингу 33 MEDIA поділилися баченнням нової моделі сучасного медіа та анонсували масштабні проекти. До професійної команди увійшли Ольга Марцинко – генеральний директор 33 каналу, Богдан Рогач — засновник Black Raven Agency, Олеся Тарасенко – директор «Укрпрес-інфо», засновниця Lucky Ukraine та Lucky Ukraine PR Agency, Анастасія Шаповалова – GR-спеціаліст, керівник напрямку взаємодії з органами державної влади 33 MEDIA, Анна Харченко – PR-агент освітньої компанії Genius Space, HR.

Генеральний директор 33 каналу Ольга Марцинко, зазначила: “33 MEDIA — це проєкт про об‘єднання талановитих, творчих, професійних і амбітних людей. Наше завдання показати всім, що спільними зусиллями ми можемо реалізовувати масштабні проекти і популяризувати Україну на весь світ. Ми поставили перед собою високу планку, тому це тільки початок!

Директор «Укрпрес-інфо», засновниця Lucky Ukraine та Lucky Ukraine PR Agency, Олеся Тарасенко відмітила, що “33 MEDIA в якості колаборації професійних медійників буде не тільки успішною, але й нагальною в умовах сучасного розвитку медіа-простору. ​​Задача Міжнародного інформаційного агентства Укрпрес-інфо стати яскравим показником орієнтованості контенту та методів його пакування на широку аудиторію. Ця траєкторія конвергенції вже освоєна на старті мультимедіатизації – в планах щоб агентство стало не лише лідером інформаційного простору, а й об’єднало навколо себе та своїх онлайнових проектів найактивніші сили суспільства”.

Анна Харченко – PR-агент та організатор масштабних заходів впевнена, що 33 MEDIA стене “унікальною платформою для розвитку брендів, медіа ресурсів та для створення масових заходів міжнародного рівня”.

Ведучими презентації стали актор театру та кіно, телеведучий Андрій Карпов та ведуча, блогер, журналіст Єлизавета Рудика.

 

На події виступили відомі артисти, музиканти і танцювальні колективи: «M.E.L. Dance School»,  Анатолія Скоробогатько, Маргарита Двойненко, Tancevanskiy (Олександр Лещенко), Софія Єгорова та  Наталія Шелепницька.

​​Весь вечір настрій створювала DJ Aleka.

Офіційними партнерами виступили юридична компанія GRACERS, яхтовий холдинг ROYAL RIVER, соціальний проєкт з протидії булінгу «My safety friends», Адвокатське бюро Вікторії Тютюнникової та ЮК “Вікторія юрбізнес груп”

Титульним партнером став заміський комплекс KONCHA ZASPA PARK – гарантія вашого виняткового відпочинку! Максимальний комфорт у відокремленому просторі серед мальовничих краєвидів, занурить вас в атмосферу вишуканого відпочинку на грандіозній території Центрального парку Конча-Заспи.

Партнерами стали: компанія Vodorod, туристичний оператор All Inclusive Travel, студія «M.E.L. Dance School», бренд натуральної косметики EcoSofiSnail, простір для вивчення нової професії, зростання в кар’єрі чи розвитку бізнесу Genius Space, технологія перекладу Vidby, надійний партнер з поліграфії та з брендування сувенірної продукції Item Art, великий м`ясо-переробний комплекс ТОВ «Верест», прямий імпортер і постачальник італійських розливних ігристих і тихих вин в кегах FRIZZANTE, винний бутик та  винний концепт Wine Egoist, американський віскі-бурбон Maker’s Mark, Міжнародний ресторанний холдинг L’Kafa Group, найбільше видавництво України Саміт-Книга, Slanovskiy — відомий бренд весільних та вечірніх суконь, салон краси Viktoriya Family, Київська яхтова школа ББ Яхтинг, Медична лабораторія «Ескулаб», кава від C&T shop — комплексно закриваємо всі Ваші кавові питання, ТОВ “Вінковецький сирзавод”, смаколики від Donuts Club.

Медійні партнери: TВ: 33 канал, телеканал Перший діловий,  інтерактивний музично-розважальний телеканал InRating, Happy Star, международный проект Созидательное общество, МоDне Життя з ПАРА SOLO, Бренд студія Ірини Климович.

Журнали: журнал BUSINESS PANORAMA, журнал Super Lady, журнал CRUSH MAGAZINE, журнал Luxury5stars, журнал TOP.UA, журнал Monet, журнал Podium Real, журнал Glory magazine, міжнародний журнал Topcity, журнал Ukrainian People, журнал Main People, журнал Businki Luxury, Будівельний журнал, журнал IKRA, Українська літературна газета.

Онлайн-видання: 1-й блог-журнал України Lucky Ukraine, Cosmolady, Spy Fashions, StudioOfMyDreams, Star Brothers, DEStudio, Модний онлайн журнал — VTrendi.com.ua, Новини України Tut-Ua.com, ​​ інформаційний портал — журнал «Україна арабською».

Захід був проведений із дотриманням усіх діючих карантинних вимог. Експрес-тестування кожного учасника події було забезпечено медичною лабораторією «Ескулаб», що відрізняється  відмінним сервісом і технічними інноваціями.

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>