Ukrainian Fashion Week – місце, де українська мода стає світовою.

50 дизайнерських брендів, 39 шоу, 10 презентацій, 4 спеціальні проекти, 6 лекцій та публічних обговорень. Ukrainian Fashion Week – місце зустрічі найвпливовіших гравців фешн-індустрії України.

«Потужним трендом останнього часу став динамічний розвиток креативних індустрій. Ukrainian Fashion Week був і залишатиметься однією з найважливіших платформ, яка щосезону демонструє високий рівень розвитку цих галузей в Україні. Ukrainian Fashion Week продовжує бути місцем численних крос-дисциплінарних експериментів. Місцем колаборацій та взаємонатхнення. Кіно, візуальне мистецтво, хореографія, IT-технології, sound-дизайн, media art комфортно почуватимуться на fashion-території та дивуватимуть найнесподіванішими альянсами і релізами», – Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week.

UFW2019
#GLOBAL UKRAINE

Ukrainian Fashion Week – місце, де українська мода стає світовою.

Цієї осені команда Ukrainian Fashion Week представила проект FASHION EXPERIMENT 01 у Нью-Йорку та Токіо. Обидва масштабних заходи, мета яких презентувати українських дизайнерів у впливових для fashion-світу містах, пройшли під час офіційних Тижнів моди. Простір галерей було перетворено на уявну fashion-лабораторію – Ukrainian Fashion Research Lab – де за допомогою графічного дизайну, саунд-дизайну, відеоінсталяцій, VR гості «розкривали» для себе українську моду. Головний меседж проекту «Українська мода настільки різноманітна, непередбачувана, самобутня, що її не можна просто споживати, її потрібно досліджувати» і ліг в основу візуальної та загальної концепції FASHION EXPERIMENT 01. Але не менш важливим результатом цього проекту стала можливість продемонструвати світові високий професійний рівень вітчизняних представників креативних індустрій, які були залучені до проекту. FASHION EXPERIMENT 01 представляв резидентів UFW з колекціями SS19 – bobkova., DZHUS, FROLOV, Ruslan Baginskiy, the COAT by Katya Silchenko, Valery Kovalska, Yelizavetta Volosovska.

У контексті міжнародної співпраці та просування українських дизайнерів Ukrainian Fashion Week розпочне новий сезон із запрошення на 44-й Тиждень моди журналістів та фотографів провідних світових видань, баєрів та представників провідних шоурумів для безпосередньої роботи з дизайнерами-учасниками UFW.

Щосезону UFW розширює співпрацю з міжнародним професійним середовищем заради створення нових можливостей для дизайнерів та промоції українських fashion-брендів у світовій fashion-індустрії.

Цього сезону оргкомітет Ukrainian Fashion Week запросив до Києва журналістів Business of Fashion (UK), Vogue Italia, Vogue.com (USA), Vogue Russia, Fucking Young! (Spain), Harpers Bazaar (UK), NOWFASHION (France), VEIN Magazine (Spain), Supremeye (Belgium). На показах також будуть присутні баєри з ASOS (UK), Uggla (Japan). Шоу та гостей зніматимуть Getty Images, NSS Magazine (Spain), Runway Manhattan (USA), Street Style Planet Earth (UK).

#SUSTAINABLE FASHION

У цьому ми бачимо майбутнє світової моди.

Минулого сезону Ukrainian Fashion Week проголосив “sustainability” одним зі своїх стратегічних пріоритетів. Ініціативи Ukrainian Fashion Week щодо популяризації ідей sustainable fashion підтримали як українські дизайнери, так і партнери UFW.

У сезоні FW19-20 Ukrainian Fashion Week та Sustainable Fashion Pad – перша українська платформа про свідому моду – спільно створили принципово новий проект BE SUSTAINABLE!, який об’єднає в інтерактивному просторі як fashion-інсайдерів, так і гостей Тижня. У просторі площею 120 кв.м. протягом 1-5 лютого відбуватимуться воркшопи, лекції, public talks, а також будуть експоновані луки з колекцій дизайнерів, що підтримують принципи sustainable fashion.

Учасниками постійно діючої інсталяції стануть бренди Ali Saulidi, BEVZA, D.F.F, Flow the Label, Ksenia Schnaider, MARSALA, RCR Khomenko, Re-beau, ROUSSIN by Sofia Rousinovich, Synchrodogs, Yana CHERVINSKA.

Лекції, воркшопи та public talks будуть об’єднані в окрему Програму BE SUSTAINABLE! Кожну подію можна відвідати за попередньою реєстрацією на сайті fashionweek.ua.

Воркшопи будуть проводити дизайнери брендів Ksenia Schnaider, MARSALA, RCR Khomenko Х Laska Charity Store, Re-beau та ROUSSIN by Sofia Rousinovich.

UFW anons 3 new

ISKO X KSENIA SCHNAIDER Public Talk

02.02 12:00

У рамках платформи BE SUSTAINABLE! бренд Ksenia Schnaider та ISKO – турецька фабрика, відома своїм етичним ставленням до природи та виробництва – проведуть спільний Public Talk. До Ксенії та Антона Шнайдерів приєднаються Asli Olcar (Visionary Minds Senior Executive), Ebru Ozkucuk Guler (Senior Sustainability & CSR Executive), Elena Faleschini (Global Field Marketing Manager). Під час дискусії учасники розкажуть про унікальну технологію виготовлення тканини, яку бренд Ksenia Schnaider використовує у своєму виробництві. Ksenia Schnaider – один зі світових брендів, з яким компанія ISKO співпрацює вже третій сезон. Перший спільний Public Talk Ksenia Schnaider та ISKO відбувся у Мілані під час Milan Fashion Week.

Лекція «Шлях до свідомого життя: сприйняття, прийняття та практика»

04.02 19:00

У межах платформи BE SUSTAINABLE! відбудеться лекція «Шлях до свідомого життя: сприйняття, прийняття та практика». Про свій досвід переходу до більшої усвідомленості та про те, як зробити ˮsustainability” способом життя розповість Дар’я Марусик – співзасновниця та ідеолог першого в Україні онлайн-магазину стійких марок одягу Soon Store, координаторка всесвітньої ініціативи Fashion Revolution в Україні, амбасадорка Sustainable Fashion Pad, авторка telegram-каналу про етичну моду Sustainably Speaking та незалежний контриб’ютор.

Створення платформи BE SUSTAINABLE! підтримав добре відомий у 90 країнах світу бренд побутової техніки Gorenje. Турбота про довкілля стоїть на вершині пріоритетів компанії Gorenje. «Мета Gorenje, яка зумовлена ентузіазмом і повагою екологічно свідомих споживачів, – виготовляти прилади, що використовують менше енергії, води та миючих засобів. Як соціально відповідальна компанія, ми також бачимо нашу роль у підтримці таких соціальних ініціатив, як підвищення обізнаності громадськості щодо екологічної відповідальності», – зазначила маркетинґ-директорка Gorenje Україна Ірина Соломикіна.

#ART SPACE

Проект Оксани Левчені «Неіснуючі племена»

Презентація 01.02 19:00 Art Space 3

Протягом п’яти днів у Мистецькому Арсеналі буде представлено проект художниці та засновниці бренду Olk Manufactory Оксани Левчені – виставка «Неіснуючі племена». До неї увійшли експонати, зібрані з тканих килимів, плетені upcycling-гобелени (створені з бракованих шкарпеток Житомирської панчішної фабрики) та відеоінсталяція.

 

Про свій проект художниця розповідає так: «Неіснуюче плем’я – це кожен із нас. Кожна людина – це окреме плем’я, а людство – спільність індивідуальностей, що не об’єднані в додаткові соціальні групи за національністю, професією, расою, переконанням чи віросповіданням. Індивідуальності мають набагато більше спільного між собою, ніж групи, оскільки індивідууми мають розуміння проблем всього виду. З’являються категорії більшого масштабу, з’являється здатність розглянути «надпроблеми» і загальнолюдські завдання: екологія, старість, хвороби, етика, мораль. Завдання сучасної людини – розширити розуміння «свій-чужий» до меж цілого людства, вийти за рамки своєї групи, своєї національності, своєї держави і ґендеру і знайти загальне для всього виду, примирившись із відмінностями «сусідніх племен»».

UFW anons 2 800X615 new

Презентація Oleynik Studio for AO2

01.02 17:30 Art Space 2

AO2 – це чуттєвий бренд з харизмою, який несе ідею особистісної унікальності людини. Бренд представить арт-інсталяцію, яка стане візуальною метафорою ідеї існування двох світів у людині – видимого і прихованого. Ідея проекту: кожен із нас, крім відомих соціальних ролей, несе в собі частинку величі цього Світу, його минуле і майбутнє, відоме і можливе, визначене і змінене.

 

Презентація Bob Basset х Гамлет Зіньковський «Предмети»

02.02 18:00 Art Space 2

Художники Bob Basset та Гамлет Зінківський представляють спільний проект «Предмети».

 

Автори вже давно відомі за межами України. Роботи Bob Basset бачили глядачі у Лондоні, Парижі, Нью-Йорку, Сеулі, Пекіні. Гамлет у 2013 році представляв Україну на Венеційській бієнале, виставлявся в Ротенбурзі, Нюрнберзі, Парижі, Батумі, Клайпеді, Лондоні, Відні, Граці, Варшаві, Познані.

 

Арт-студія Bob Basset відома своєю співпрацею з Домом моди Givenchy, стилістом Паносом Япанісом, RSA Films та актрисою Елізабет Бенкс, учасниками гуртів Metallica, Slipknot, Korn, співачкою Авріл Лавін. Працює в жанрі техноромантизму і створює арт-об’єкти з різних матеріалів, насамперед – зі шкіри.

 

Гамлет (Гам Лет) Зінківський – художник, що працює у різноманітних жанрах і техніках, на перетині різних видів мистецтва та в колабораціях, але в першу чергу відомий своїми стріт-арт роботами. У 2017 році проілюстрував книжку Сергія Жадана «Антена».

 

«Предмети» – перша повноцінна спільна виставка Гамлета і Bob Basset, але вже не перша їхня колаборація. У 2018 році митці брали участь у міжнародному проекті в Лімі (Перу), а в 2016-му презентували свою спільну відеороботу Secret Room у Парижі на фестивалі ADDICTION A L’OEUVRE.

 

Нібито цілком буденні, звичні для фешн-світу предмети – дзеркала, ножиці, маски – постають у проекті «Предмети» як художньо переосмислений митцями так званий реді-мейд та створені ним авторські арт-об’єкти.

 

Презентація Domanof

03.02 18:30 Art Space 2

У новій колекції бренду Domanof дизайнер розмірковує над тим, як бездумне споживання призводить до зникнення величної природи, яку Всесвіт ретельно створював мільярди років, а швидка мода призводить до того, що людина неминуче зазнає впливу трендів. У презентації використані роботи корейського фотографа Хейля Квона. Перенесені на банери фотографії скомпільовані з уже використаним денімом, що підкреслює важливість вторинної переробки.

 

Презентація Sergey Ermakov

04.02 17:30 Art Space 4

Сергій Єрмаков презентує нову колекцію «Через терни до сонця». «Все, що ви побачите – це не речі і не мода. Це витвори мистецтва, виплекані руками і від серця. Як найтемніша ніч перед світанком, так і вбрання з чорного оксамиту, шовку та вовни обрамляють сукню – образ України, яка розташована в центрі. Сонячна, із золотою бароковою вишивкою, вона уособлює Ренесанс, що неухильно насувається…»

 

#MEN’S DAY

Українська мода для чоловіків – у зоні особливої уваги цього сезону Ukrainian Fashion Week. Програма 4 лютого об’єднає кілька показів чоловічих брендів на подіумі UFW та спеціальний простір, який представить українські чоловічі бренди. Партнером MЕN’S SPACE виступить бренд FALKE – визнаний світовий лідер з виробництва чоловічих шкарпеток.

Розпочне програму цього дня Круглий стіл дизайнерів, які працюють для чоловічих брендів, та представників медіа: «Конкурентоспроможність: як українським брендам чоловічого одягу змагатися з мас-маркетом та люксом». Модератором дискусії стане Олексій Нілов, головний редактор L’Officiel Hommes UA.

UFW anons 1 bw 800X800

У програмі дня шоу SONYA MONINA, ROUSSIN by Sofia Rousinovich, IDoL., DASTISH FANTASTISH та презентації у MЕN’S SPACE брендів CIRCUL, Alxndr LEN’, FALKE, INDPOSHIV, RITO. День завершить вечірка для fashion-інсайдерів.

#SHOWROOM

Протягом п’яти днів під час Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі буде працювати шоурум, що представить 10 брендів взуття та аксесуарів: COCORICO,

DEMMYVIK, GRIE, GUASH, HELENA ROMANOVA, HONCHARENKO, LONA PRIST, OSTEL, SNESHANA NEKH, YASTREB.

Простір #Showroom матиме свою унікальну концепцію, розроблену архітектором Максимом Камініним (IAM Architecture studio). Вже традиційно простір #Showroom реалізовано у партнерстві з журналом Domus Design. Це український журнал із понад 15-річною історією, місія якого – розвиток українського дизайну в усіх сферах.

 

Для відвідання усіх подій #Showroom гості можуть зареєструватися на сайті fashionweek.ua та отримати електронне запрошення, яке надасть їм можливість відвідувати #Showroom безкоштовно з 1 по 5 лютого.

Yuliya Yarmarkina
Yuliya Yarmarkina

Chief Editor

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>