Discovery Inc та «Медіа Група Україна» оголосили про початок стратегічного партнерства в Україні

Київ, 17 лютого, 2021 року – Discovery Inc та «Медіа Група Україна» оголосили про початок стратегічного партнерства в Україні. В рамках угоди «Медіа Група Україна» надасть своїм підписникам флагманські канали Discovery, такі як: Discovery Channel, TLC, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD та Animal Planet.

Discovery Inc та «Медіа Група Україна»

Завдяки партнерству, абоненти «Медіа Групи Україна» зможуть побачити найвідоміші розважальні шоу з реального життя, такі «Золота лихоманка», «Мільярдер під прикриттям», «Прикордонна служба: Європа» (Discovery Channel); «Король кондитерів», «Доктор «Прищик»» та «Віза нареченої. Віза нареченого» (TLC). На телеканалах Eurosport, підписники «Медіа Групи Україна» зможуть насолодитися провідними спортивними подіями світового масштабу. Серед них: чотири тенісних турніри Великого шлему, велосипедні Гранд-тури, а також цьогорічні Літні Олімпійські ігри із цілодобовою трансляцією 7 днів на тиждень на телеканалах Eurosport 1 та Eurosport 2.

Ми раді оголосити про розширення партнерських відносин з «Медіа Групою Україна», завдяки якому ми можемо пропонувати їхнім підписникам широкий спектр контенту Discovery, який охоплює такі теми, як: пригоди, лайфстайл і спорт. З огляду на всі наші останні розробки на місцевому ринку, я можу твердо заявити, що Discovery має довгострокові зобов’язання щодо України, і ми сподіваємося на розширення нашого партнерства тут, на користь наших глядачів”, зазначила Катерина Михайлович, директор з дистрибуції та розвитку бізнесу Discovery NEE & Turkey.

 Ми раді співпрацювати з Discovery з кількох причин. По-перше, наш головний пріоритет – надавати глядачам якісний контент, який викликає у них емоції, розважає і розвиває. І канали Discovery саме про такий контент. Контент Discovery буде доступний абонентам усіх пакетів OLL.TV, починаючи з найбільш доступного, вартість якого становить усього 109 грн на місяць. А для наших фанатів спорту ми раді розширити вибір спортивних каналів і надати можливість побачити усі культові спортивні події на Eurosport. По-друге, ми дуже цінуємо партнерство. Ми віримо, що в такому мінливому світі стійкий успіх можливий лише у співпраці з надійними і передбачуваними партнерами. Саме такими ми вважаємо Discovery Group”, –  прокоментувала Юлія Трибушна, керівниця об’єднаного оператора  OLL.TV та Xtra TV.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.